• Реєстрація
  • Увійти

Питання-відповідь

Чи можна продовжити термін онлайн кредиту?

У разі відсутності можливості погашення кредиту вчасно, Ви можете абсолютно безкоштовно замовити послугу пролонгації. Для цього Вам необхідно сплатити відсотки за фактичний термін користування коштами. Дана послуга автоматично продовжує термін вашого кредиту на 10 діб з моменту її активації.

Сплатити проценти за фактичний строк користування кредитом і активувати послугу пролонгації Ви можете:
- У своєму особистому кабінеті на нашому сайті.
- У своєму інтернет-банкінгу, шляхом переказу коштів на наші реквізити.
- В касі будь-якого банку України, за допомогою банківського переказу на наші реквізити.
- У будь-якому платіжному терміналі одного з наших партнерів.

Можливо отриматі більше одного кредиту одночасно?

Кожен клієнт нашого сервісу може отримати наступний кредит після повного погашення попереднього. Для Вашої зручності погасити кредит, що діє, Ви можете, не виходячи з будинку через сайт компанії.

Я сплатив кредит. Коли можна подати заявку на кредит знову?

Повторну заявку на кредит Ви можете оформити відразу після погашення попередньої. Для Вашої зручності внести оплату Ви можете через наш сайт абсолютно будь-якою картою Українського банку. Після того як статус заявки буде погашений, оформляйте нову заявку і відправляйте на розгляд.

Чи можна оформити кредит працюючи не офіційно?

Вам не обов'язково потрібно бути офіційно працевлаштованим, кредит надаємо без довідки про доходи. Якщо у Вас є неофіційні доходи, подавайте заявку і вона буде розглянута автоматично. У нас висока ймовірність схвалення заявки на здобуття кредиту – 80-90%. Для збільшення вірогідності за погодженням кредитного ліміту, Вам необхідно вказати всього три номери родичів для підтвердження Вашої особи.

Чи потрібні поручителі для здобуття кредиту?

Кредит без поручителів. Для подачі заявки Вам потрібно вказати три номери телефону контактних осіб, які можуть підтвердити Вашу особу. Поручитель - той, хто прийняв на себе поручительство. Особи, які підтверджують, Вашу особу не беруть на себе зобов'язання по кредиту. Для підтвердження Вашої особистості з третіми особами можуть зв'язуватися. Після оформлення заявки, попередьте людей, яких вказували в анкеті бути на зв'язку.

Коли буде оновлено інформацію в УБКІ?

Інформація у Всеукраїнському Бюро Кредитних Історій (УБКІ) оновлюється автоматично в кінці місяця.

Яка сума можлива при повторному зверненні?

При подачі заявки, програма надає можливість вказати суму, яка попередньо може бути узгоджена. Якщо вказана сума менше бажаної,можливо, при наступних зверненнях Вам зможуть підвищити кредитний ліміт.

Програма лояльності для клієнтів?


Бонусні промо-коди можна побачити на сайті компанії. Якщо Ви побачили промо-код, введіть його при оформленні заявки і Вам будуть нараховані бонуси, якими зможете погасити відсотки за користування позикою. Термін дії промо-коду 30 днів.

Як змінити дані в особистому кабінеті?

Кожен клієнт може вносити певні зміни до даних свого профілю. Для цього необхідно увійти до особистого кабінету у вкладку "мій профайл" і змінити необхідні дані.

При вході в ЛК відображується, що такий ІПН вже існує?

Можливо, Ви раніше проходили реєстрацію на сайті, Вам необхідно натиснути кнопку «вхід» ввести Ваш логін, це номер телефону і пароль, якщо не пам'ятаєте пароль, ви можете скористатися функцією «забули пароль» https://secure.crediton.org.ua/restore -password

Рішення приймається більше 15 хвилин

Процес розгляду заявок в компанії займає, як правило, до 1 хвилини. Рішення по заявці поступить смс повідомленням на номер який був вказаний в анкеті.

Як збільшити шанси на отримання  кредиту?

1. Якщо ви довго чекаєте рішення або отримали відмову, зайдіть в Особистий кабінет і перевірте наявність наданих скан-копій документів, коректність заповнених даних – чи не переплутані місцями такі параметри, як ФІО, дата народження і дата видачі паспорта, чи немає помилки в цифрах ІПН. Крім того, слід перевірити, чи всю інформацію Ви вказали у своїй анкеті – місце роботи, доходи/витрати та інше, контактні дані.

2. Обов'язково перевірте, чи не закінчився термін дії Вашої карти, чи не заблокована вона, а також чи немає лімітів на операції в інтернеті.

3. Якщо Ви дістали декілька відмов підряд, не кваптеся подавати заявки знову. Почекайте декілька днів, можливо, за цей час система встигне оновитися і не відмовить в наступному кредиті.

4. В разі додаткових питань, будь ласка, поглянете відповіді на питання (заслання на питання відповіді), що часто ставляться, або звернетеся в службу підтримки по номеру 0800210361

Чи телефонують на номери, вказані в заявці при розгляді?

Як правило, рішення приймається без дзвінка, якщо Ви всі дані вказали коректно. Бувають виключення, коли необхідно уточнити інформацію для прийняття позитивного рішення, тоді дзвінок здійснюється на заявлені номери. Рішення Вам поступить СМС повідомленням.

Відмова в кредиті?

Система приймає рішення автоматично, тому точна причина відмови нам невідома. Ви можете взнати, як збільшити шанси на здобуття кредиту в розділі «Довідка»: (посилання на рекомендації)

Який відсоток позитивних анкет?

Позитивне рішення, як правило, залежить від коректно наданих даних в заявці. Щоб збільшити шанси на отримання позики (посилання на рекомендації яке ми підготували) У компанії 80-90% позитивного рішення за заявками.

Що означає статус відкладена?

Можливо фахівці не додзвонилися до Вас або ж контактним особам або Ви не прикріпили скан-копії документів. Для уточнення інформації передзвоніть за номером гарячої лінії 0800-210-361

Помилка видачі

Переконайтеся, що Ваша банківська карта активна для оплати послуг в інтернеті, карта закрита для платежів в інтернеті (зверніться в колл-центр банку, в якому обслуговуєтеся, оператор в телефонному режимі активує карту). - Переконайтеся, що ліміт грошових коштів на Вашій карті достатній для переведення кредитного ліміту (для того, щоб підвищити ліміт своєї карти, зверніться в колл-центр свого банку, оператор в телефонному режимі збільшить баланс до необхідного по вашому розсуду).

Протягом якого часу надходять кредитні кошти на карту

Після позитивного рішення Вам необхідно підписати договір в особистому кабінеті, грошові кошти зараховуються на рахунок від 2 хвилин.

Які дані банківської карти необхідно вказати?

Для оформлення заявки на кредит, клієнт повинен додати банківську карту в особистому кабінеті. Карта може бути будь-якого українського банку крім валютних. На рахунку карти позичальника банк блокує суму - 1 гр-н., Яка автоматично буде розблокована через кілька хвилин.

Як запросити договір?

Всі клієнти нашої компанії можуть завантажити договір при його підписанні. Якщо Ви цього не зробили, ми надамо його за запитом на юридичну адресу компанії: 04073, м. Київ, ін. Степана Бендери, 8 корпус 6

Де підписати договір?

Для Вашої зручності договір на кредит відображується відразу після входу в особистий кабінет після схвалення заявки. Ви можете ознайомитися, зберегти і підписати його за допомогою коди із СМС.

Як відмінити заявку перед підписанням договору?

Анулювати заявку Ви можете самостійно в особистому кабінеті після позитивного рішення. При ознайомленні з договором натискуєте відмовитися.

Що таке пролонгація договору?

У компанії є можливість пролонгації кредиту, продовження – без обмежень за умови оплати відсотків за користування позикою кожні 10 днів. Ви можете скористатися послугою пролонгації одного і того ж кредиту кілька разів, оскільки кількість пролонгацій не обмежена.

Як сплатити пролонгацію?

Оплатити пролонгацію можна через:

1) Через особистий кабінет: для входу в акаунт Вам необхідно натиснути на кнопку "Увійти" secure.crediton.org.ua/login перейти у вкладку «Мої кредити» і вибрати опцію «Сплатити».

2) В касі будь-якого банку України за банківськими реквізитами: Р / С 26508056100143 в ПАТ КБ «ПриватБанк» МФО 380775, вказати номер договору.

3) У терміналах самообслуговування за банківськими реквізитами: Р / С 26508056100143 в ПАТ КБ «ПриватБанк» МФО 380775, вказати номер договору.

Після оплати відсотків за термін користування кредитом, штрафних санкцій (якщо такі є за дні заборгованості) кредит пролонгується автоматично на 10 днів без штрафних санкцій, суму для пролонгації договору Ви можете побачити в особистому кабінет

Як сплатити і коли надійде сума ?

Оплатити кредит можна через:

1) Через особистий кабінет: для входу в акаунт Вам необхідно натиснути на кнопку "Увійти" secure.crediton.org.ua/login перейти у вкладку «Мої кредити» і вибрати опцію «Сплатити».

2) В касі будь-якого банку України за банківськими реквізитами: Р / С 26508056100143 в ПАТ КБ «ПриватБанк» МФО 380775, вказати номер договору.

3) У терміналах самообслуговування за банківськими реквізитами: Р / С 26508056100143 в ПАТ КБ «ПриватБанк» МФО 380775, вказати номер договору.

Сумма для погашення договору Ви можете побачити в особистому кабінет.

Як уникнути заборгованості?

Щоб уникнути негативної кредитної історії та нарахувань штрафних санкцій Вам необхідно продовжити договір. Для цього потрібно, до настання дати оплати кредиту сплатити відсотки, нараховані за користування коштами на поточний момент. Кредит продовжиться на 10 днів.

Як зробити скріншот сторінки ?

Щоб зробити скріншот екрану користувачеві Windows 7.8.10, на клавіатурі знадобиться натискувати клавішу Print Screen, після відкрити будь-який графічний редактор (наприклад, Paint) і натискувати одночасно клавіші Ctrl+v і зберегти скріншот на ПК.

Як робити скріншоти на телефонах і планшетах?

На телефонах і планшетах скріншоти виконуються по-різному. Це залежить від версії платформи і виробника пристрою: тому Ви можете уточнити, як зробити скріншот на Вашому пристрої в пошуковій системі www.google.com .

girl
Юлія з Кіровограда оплатила кредит на 5 400 грн
girl
Вадим з Дніпропетровська оплатив кредит на 7 800 грн
girl
Ніна з Кіровограда подала заявку на 7 400 грн
girl
Анастасія з Житомира отримала кредит на 4 600 грн
girl
Федір з Дніпропетровська подав заявку на 11 100 грн
girl
Анна з Вінниці оплатила кредит на 2 800 грн
girl
Жанна з Івано-Франківська подала заявку на 4 300 грн
girl
Павло з Вінниці оплатив кредит на 3 400 грн
girl
Оксана з Харкова отримала кредит на 12 800 грн
girl
Руслан з Харкова отримав кредит на 9 000 грн
girl
Оксана з Кіровограда подала заявку на 6 300 грн
girl
Антон з Ужгорода оплатив кредит на 13 100 грн
girl
Ніна з Тернополя оплатила кредит на 9 300 грн
girl
Гліб з Івано-Франківська оплатив кредит на 12 000 грн
girl
Іван з Львова оплатив кредит на 14 700 грн
girl
Дар'я з Сум оплатила кредит на 14 700 грн
girl
Марія з Хмельницького отримала кредит на 1 100 грн
girl
Олена з Одеси отримала кредит на 8 000 грн
girl
Дар'я з Житомира подала заявку на 7 100 грн
girl
Юлія з Полтави оплатила кредит на 7 200 грн
click fraud detection